Detská hra, v ktorej uplatnia hráči logickú úvahu aj programátorskú predstavivosť.
Hracia plocha znázorňuje rastlinnú plochu vysadenú mrkvami, na ktoré poskakujú hladní králiky. Hráči majú za úlohu smerovať králika tak, aby sa čo najskôr dostal k šťavnatej mrkve. Voľbou správnej cesty králikov k mrkvám si deti cvičia základy programovania bez počítača. Kladením žetónov na hraciu plochu podľa obrázku na zvolenej karte, je vlastne správne zostaveným programom.
Ak králik zje všetky mrkvy, je zrejmé, že program bol zostavený správne.
Hra ponúka 56 úloh v 3 úrovniach obtiažnosti.
Obsah balenia:
Kúpte deťom Granna Pixblocks a hrajte s nimi!
Vhodné pre deti od 7 rokov
Počet hráčov: 1 - 4
Doba hry: 15 - 30 min.
Pravidlá: CZ a SK
záruka | 2 roky |
Vhodné | od 7 rokov |
Šírka balenie | 26.00 cm |
Výška balenie | 26.00 cm |
Dĺžka balenie | 8.00 cm |
Váha balenie | 1.10 kg |
Vek | Školák (6-11 let), Pubertiak (12-15 rokov) |
Pohlavie | Unisex |
Doby hry (min) | 20 min |
Počet hráčov (do) | 4 do |
Počet hráčov (od) | 1 od |
Doprava zadarmo pri nákupe od 55 €*
Hračky môžete mať už 30.4.
* platí pre vybraných dopravcov